måndag 7 maj 2012

Måndag igen

Tiden går så fort så ja hinner ju nästan inte me. Nu är praktiken slut. Känns både bra och dåligt. Har fått mycket beröm under dom här veckorna för att dom tycker jag är så duktig. Men har man jobbar inom äldre vården i 4 år så är de väl inte så konstigt om man kan sin sak =P . Dom ville att jag skulle jobba där i sommar, hade det inte varit så dålig buss förbindelse så hade jag nog gjort de för jag trivdes jätte bra. Kändes som att man va en gänget och dom gamla tydde sig till mig =) . Får väl se om jag kommer tillbaka dit och jobba extra nått i framtiden.
I lördags var planen att gå på rättviksmarknad men de var tyvärr inge bra väder så vi hoppade över de. Igår fyllde min älskling år så då var de kalas =)  och på kvällen blev de film mys.
Idag får jag se vad jag ska hitta på...

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar