måndag 27 augusti 2012

Trevlig blås dag

Sov inge bra i natt häller vet inte vad de är frågan om. Älsk sov inte häller nå bra =/ var så varmt i sov rummet så i natt får de nog fönstret stå öppet. Och jag kunde inte somna om när han hade gått upp så jag gick upp med honom och åt frulle, mysigt. Så tog jag mig en titt på termometern 6 grader plus visserligen men ändå usch har inte varit nån varm dag i dag fast solen har varit framme och de är ju ändå bara Augusti.
I morgon åker jag hem igen måste väl gå på praktiken även fast ja inte mår nå toppen. I går kväll fick ja så där ont i vänster axeln igen som jag brukar få i bland också men de va länge sen nu. Så nu var de väl dax igen då antar jag =( kunde knappt klä på mig i morse och kunde inte sätta upp håret. Usch hatar när de slår till hoppas verkligen de går över snart..
Nej nu ska vi äta i dag blir de makaronilåda.
I kväll blir de Robinson mys i soffan me te och älsk såklart=)

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar