måndag 26 november 2012

Måndag


En grå dag som alla andra. Igår gick jag sista dagen på praktiken. Känns lite både och nu när man är med i alla rutiner och börjar känna personalen bra och är en i gänget då ska man sluta. Men hon jag gick med i går tyckte att jag skulle prata med personalansvarige om extra jobb när jag är klar. Men vet å andra sidan inte hur mycke jobb de kommer bli. Ska kanske ringa och prata med dom på bjursåsgården för dom vill ha tillbaka mig efter att jag hade praktik där i våras så ska jag kanske söka i leksand och lite så. Måste ju ha ett jobb på ett boende eller inte bara de är ett jobb känner jag just nu.. Men där jag hade praktik nu ligger högt upp på listan.. Fast de är nog svårast att få jobba där men men. Har ju allafall ena foten inne...
Får se vad som händer.. Men måste sätta mig och söka jobb snart så man kan komma i gång och jobba i januari eller i slutet av januari.
Hoppas kan man ju alltid =P

Nu snart kommer älsk hem ny klippt och fin då blir de film mys men kanske blir hår färgning innan dess..
/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar