måndag 13 januari 2014

Bort glömd ?

En sak som ofta dyker upp i mitt huvud och har gjort de till och från sen ja gick ut gymnasiet är. Varför jag alltid är den som måste höra av mig till folk om dom ska höra av sig tillbaka till en och fråga om hur de är med mig. Varför de alltid är jag som ska försöka hålla kontakten vid liv? Är jag en sån tråkig människa så ja bara glöms bort eller har alla andra så många vänner att man försvinner i mängden. Eller är de bara jag som är intresserad av att veta hur folk i min omvärd mår och intresserad av att hålla kontakten?! Jag vet inte och kommer nog aldrig få svar på frågan häller tyvärr. Men man undrar ju och känner sig väldigt bort glömd ibland! Man undrar ju hur folk ser en . Som nån man bara hejar på när man ses eller som en "riktig vän". Många frågor som dyker upp då jag känner mig bort glömd..

/emelie

 

1 kommentar: