lördag 14 april 2012

Första ilägget =)

Nu har jag äntligen fixat en ny blogg. Kände att jag behövde ha en ny. Nytt liv ny blogg, och nya möjligheter. Idag har de varit en kanon fin dag. Men har väl inte varit ute så mycket men har gått till affären och hem allafall, blev en lite längre tur på vägen hem och då hittade jag dom här tussilagossarna som fick följa med mig hem =). Ska snart sätta i gång och laga lite mat. Sen blir de att gossa ner sig i soffan framför tv:n och äta massa godis. Den här helgen blir min första helg helt själv sen jag flytta in här där jag bor nu. Men blir nog en tidig kväll i kväll för i morgon ska jag upp tidigt och åka till praktiken.
Har praktik på ett äldre boende i bjursås via skolan. Hoppas de blir en roligare dag i morgon. Då ska jag gå bredvid min handledare hoppas hon är lika rolig som den tjejen jag gick med sist..
Nej nu blir de mat lagning =) .

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar