tisdag 24 april 2012

Jätte trött

Nu är jag helt slut sitter i soffan och dricker en kopp te. Började dagen med att försova mig men kom inte allt för sent till praktiken. Var ännu en lugn dag på bjursåsgården. Efter praktiken åkte jag hem och tog en smörgås och sen åkte jag till gymmet och tränade. Idag blev de styrka. Riktigt skönt, var nästan bara killar som tränar på gymmet allafall idag var 2 till tjejer som va där en kort stund innan dom gick på pass men de gör mig inget. Kommer väl ha tränings värk i hela kroppen i morgon  =P . När jag kom hem från gymmet pratade jag lite i telefon innan de blev matlagning och duschning.
Imorgon är de praktik igen har 7 dagar i sträck den här veckan och har klarat av 2 va dom nu. Skulle varit ledig på torsdag egentligen och skulle ha praktik första maj men vill vara ledig då så då fick ja gå på torsdag också. Men de ska nog gå bra. Nu är de snart dax för sängen är jätte trött..
God natt

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar