torsdag 11 oktober 2012

"förkylnings cupcake"

Som ni kanske vet eller har märkt så har jag kommit in i nån bak fas. Fast jag har väl alltid gillat att baka men nu på senaste tiden har de blivit mer och mer och de blir roligare och roligare. Då jag vågar prova på lite nytt och prova på att göra om lite av recepten jag hittar. Igår blev de som jag döpte dom till "förkylningscupcake"
med apelsin och vitchoklad topping. Så blev de ganska mycket topping över så vad gör man inte då. Jo man bakar lite till så idag blev de kaffecupcake ;P som står inne i ugnen nu tror dom kommer bli kanon goda. Så älskar ju älsklingen kaffe också. Så är de alltid kul att ha nått gott i frysen om man ska fika lite. En del tycker kanske att jag bakar för mycket men jag kan säga att jag äter ju inte upp allt jag bakar på en gång utan fryser in de mesta så de så.. Fast de börjar bli rätt mycket i frysen just nu =P

Blev lite pluggande i går också skönt så har jag allafall kommit igång lite me de också inte fullt lika kul som att baka men de ska väl göras de också =P.

Idag har de blivit lite plugg också men ska snart gå bort till älsk ska följa med honom och hans pappa till Hedemora och köpa nå vinterdäck.

Sen blir de hem och laga mat och prova mina nya cupcake;)

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar