fredag 8 februari 2013

Länge sen nu!

Har hänt lite gran sen jag skrev sist. Jag är färdig utbildad Tjohoooo! Så nu är man äntligen undersköterska. Sen har jag fyllt år. Och så har jag börjat jobba som timanställd på ett demensboende jag hade praktik på i höstas. Känns helt okej blev en "5 dagars" vecka den här veckan känns kanon jobbade dubbelt i går och i dag är jag ledig vilket känns skönt för man blir rätt trött efter 12 timmar på jobbet. Nästa vecka blir de allafall att jobba 4 dagar om de inte blir nått mera=) . Man får ta de man får..=) Utan att jobba ihjäl sig och ta på sig för mycket.

 Lite bilder från mina födelsedags firanden  
 

  Firande med mamma Jennie och Rasmus
 Tack för alla fina presenter allihoppa.

Nu kommer snart älsk hem och då blir de fredags myssssss..

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar