torsdag 21 februari 2013

Vilken dag!

Idag har de varit en otroligt bra dag. Fast har inte fattat att de som har hänt idag är sant.. Jag var på "intervju" på falu lasarett vid kl 11 på en medicinsk stroke /neurologisk  avdelningen där jag hade praktik på innan jul. Och jag gick där i från så glad att jag bara ville skrika JAG HAR FÅTT JOOOBBBB!
Känns hur bra som helst hon berättade vad dom hade att erbjuda mig och de var att börja gå på intro en månad på schema och börjar redan 4 mars och sen bli månads anställd till ca mitten av augusti och med möjlighet att fortsätta. Så Jävla skönt att bara få ett schema i handen och slippa vänta på att nån ska ringa in en och fråga om man kan jobba. Nu kommer jag jobba på MINA pass inte för nån annan och att veta varje månad att man får en fast lön vilken känsla. Och så frågar hon om jag är intresserad. Kan man vara annat tänkte jag?! Men har fortfarande inte fattat de än.. wiiiii.. Helt sjukt att de har inte ens gått en månad sen jag plugga klart och har redan fått två jobb men nu ett riktigt jobb med schema och fast lön. Fan va jag är bra!!

Va ju tvungen att fira mig lite i min ensamhet. Imorgon blir de att fira med min älskling..
Nu ska jag sova och kommer nog sova väldigt gott nu när en tung sten lyft från mina axlar.

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar