fredag 28 september 2012

fredag igen

Redan fredag. Dagarna bara springer i väg. Förstår inte vart tiden tar vägen..
Förra helgen åkte jag och älsk nere till mamma och hade se mysigt med födelsedagsfirande av bror och gå på stan mys. Fast de va inget toppen väder. Så åkte vi hem i söndags jag till mitt och älsk till sitt. Sen åkte jag till insjön så nu är jag här och i dag så åker vi till falun och då blir de födelsedags middag hos min systeryster och hennes kille som fyller år i dag. I morgon blir de också födelsedags firande men då är de i insjön. Älsk´s pappa fyller år då. Så de är ett himla firande, så fyllde min pappa år i tisdags. Fast de va inte så lätt å fira för han bor ju några mil i från men lite blommor fick han allafall=) .
Nej nu måste jag fixa lite innan älsk kommer hem och vi ska åka iväg.

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar