söndag 9 september 2012

Söndag kväll

En bild jag tog när jag gick från stan hem från praktiken.
Just hem kommen från praktiken. Ny duschad och iklädd one piece. Sitter i soffan med varm oboy och en banan. Tänkte jag skulle titta på en film eller titta på någonting på play innan jag somnar. I morgon måste jag gå upp tidigt trotts att jag är ledig. För självklart så ska dom hit och måla mina fönster. Fast dom skulle ha gjort de i fredags men blev tydligen inte så. Fick en lapp i brev lådan om att dom kommer någon gång mellan 7-16. jippi hade varit riktigt skönt med en sov morgon. Men är bara att gå upp innan 7 i fall dom kommer hit då. Så då bockade jag en tvätt tid kl 8 tänkte de var lika bra om jag ändå måste gå upp tidigt. Och på tisdag och onsdag ska jag gå heldag på praktiken från 8-21 för att få i hop mina timmar för jag vill vara ledig i helgen. Och så går jag min sista dag på torsdag. Allafall som praktikant. Får se om jag kanske kanske ska börja jobba extra där men har inte bestämt mig en så ja får se hur jag ska göra.
Nu ska jag titta på nått innan jag somnar.

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar