torsdag 6 september 2012

Is vindar

Sköna raggisar som jag köpte i Borlänge när vi va där ihelgen
Idag blåser de verkligen is vindar ute, fast de är sol och ser så varmt ut men man blir lurad. Skönt med en ledig dag i dag. I morgon och lördag, söndag är de praktik igen. Igår efter praktiken åkte ja hit till insjön till älskling. Trött som ja va följde jag ändå med till gymmet och tycker jag gjorde bra i från mig. Har lite tränings verk i dag men blir nog ännu värre i morgon.
Idag ska jag försöka plugga av lite uppgifter innan älsklingen slutar jobbet. Så håller jag på å hjälper honom och tvätta lite när jag ändå är "hemma" och de ändå finns lediga tider. Va lite sugen på att baka i dag men de är ju ingen ide nu när han har börjat träna så vill han inte äta nått sånt =( . Men snart kommer han hem och äter lunch allafall =D.Mys. Sen när han slutar ska vi titta efter kastruller åt mig för som de är nu så har jag inga och då är de lite svårt att laga mat =P.
/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar