fredag 19 april 2013

Äntligen fredag!

Kan ju tro att man har jobbat som fotomodell idag på jobbet efter som jag har bytt kläder 13 gånger idag. Men nej inte då jag har fått tagit hand om dom som är magsjuka och så fort jag varit in till en så var jag tvungen att byta kläder innan jag gick in till den andra. Som tur va var dom bara två stycken. Men de som va ännu mera tur va att de inte kom ut nått i nån ända på någon av dom vilken jag är vädigt glad för. Och en av dom blev friad från isolerat rum innan jag gick hem så lär inte bli smittad av nått allafall.

Nu har jag tagit helg ligger ny duschad i myskläder och under mysfilt hemma hos älskling. Och i morgon bär de av till pappa och Maria i Örebro:) . Så de blir en lugn kväll i kväll med kebab och massa mys:)

Trevlig helg på er alla!

/emelie

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar