fredag 5 april 2013

Ledig idag..

Är mycket jobb nu känns som man aldrig är ledig fast att jag var ledig i helgen. Men den här helgen blir det att jobba. Man ska inte gnälla nu när man har jobb och jag vet att man jobbar röda dagar och allt de har jag vetat i många år men att jobba 100% hade jag nog inte fattat hur mycket jobba de skulle bli. Hinner inte med så mycket av de jag vill hitta på och så nu känns de som. Man kan inte jobba 100 och orka hitta på saker jämt. Fast nu är jag bokad varje ledig helg jag har så är väl aldrig riktigt ledig den här schema perioden och inte nästa häller. Har försökt att lägga ett bra schema så jag är ledig när de händer nått kul på helgen men de hinns inte me de häller måste ju få till att jobba hälften av helgerna . Men men man kan inte få allt. Är glad att jag har ett jobb allafall och att jag har bra arbetskamrater .
Nu ska jag gå upp och ha en ledig dag med att tvätta och lite sånt kul:(

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar