måndag 8 april 2013

Trött...

...trött trött. De är väl de folk är mest nu för tiden. Tillome jag. Men idag är jag mer trött en vanligt. Har sovit dåligt i två nätter nu. I natt blev jag väcka av Ronja (katten) flera gånger och att jag drömt massa konstigt och att tankarna i mitt huvud bara snurrar. Men för stunden har de lugnat ner sig på tanke fronten. Allt möjligt bara snurrar så som boende och jobb. Har ett bra boende och ett vik men vill ju så gärna flytta i hop med min älskling. Men problemet är vem som ska flytta och vart vi ska flytta i så fall. Jobbet snurrar också har ju ett vik till sista aug och jag är inne på min andra månad nu. Kommer jag bli kvar och få ett nytt vik eller ska man söka sig nån annan stans eller vad ska jag/vad vill jag?! Sånt snurrade i mitt huvud i natt och i morse. Men som sakt nu är de lugnt.

Har just kommit ut ur duschen och hoppat ner i min one piece och ska snart sätta igång med maten. Blir inge avancerat idag precis de blir köttbullar och makaroner och lite broccoli. Sen blir de att sätta sig i soffan och ta de lugnt så blir de en tidig kväll i kväll..

/emelie

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar