fredag 12 april 2013

Ledig

Idag är de en grå och tråk väder dag. Men är allafall i insjön hon älsklingen så de känns bra ändå. Idag har jag inte gjort mycke nytta bara suttit och tagit de lugnt och ögon shoppat lite på zalando och har hittat lite får se om jag beställer lite eller inte=) men skulle behöva köpa lite nya kläder köper kläder så sällan så. Snart ska jag gå och möta älsk när han slutar så ska vi handla lite och sen ska vi hem och göra vita chokladbollar =) har aldrig gjort de förut men hoppas dom blir goda . Sen i kväll tror jag att de står tacos på menyn mums.. Men vi får se men lutar åt de allafall. Sen blir de en lugn kväll.

I helgen blir de att hoppa i sjukhus pyjamasen och jobba kväll imorgon och dag på söndag. Känns helt okej fast, de går magsjuka på avdelningen igen. Men jag slipper vara gul allafall så helt okej. Fast hade ju inte varit fel att vara ledig helgen efter som att jag jobbade föra helgen också. Men men.

/emelie

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar